13.5.10

Sain teada, mis on armastus. Tahad ka? *

Töö-kodu-töö-kodu-töö-kodu-töö-kodu-töö-kodu-töö-kodu-töö-kodu-töö-kodu-töö-kodu-töö-kodu-töö-kodu-töö-kodu-töö-kodu-töö-kodu-töö-kodu-töö-kodu-töö-kodu.

Muud uudist nagu polegi, kui et nabarõnga kruvi kadus ära ja ma pean otsima üles kohaliku Hilpharaka üles või minema sex shoppi, mida on siinkandis hulgi.

Huviga ootasin ka, millal tööstress tuleb, et eriti enam ei viitsi. Ei pidanud kaua ootama. Juba teisel täisnädalal. Sest kiru tempot ja märga selga palju tahad, tegevusetus on palju tüütum.
Tänaseks nagu ei mäletagi, kuidas laupäeva õhtul läbi öise Hyde Parki pulmast koju jalutades valutas kogu keha. Isegi hingates käis seljast tuline jutt läbi. Ja öösel ei tahtnud, et tekk varvaste vastu läheks.

Sel nädalal olen ainult hispaania resturaanis. Tunde peaksin seal tiksuma 40 jagu, nii et ma olen täitsa normaalse nädalapalgaga salvrätikuvoltija. Sööjaid on nädala sees väga vähe – keskmiselt kolm lauda vahetuse jooksul.

Ilmad on heitlikud. Hõljud läbi sumeda õhtupooliku kinno ja pärast filmi lennutab vile tuul kleidi üle pea. 10 kraadi. Mul ei ole endiselt talveriideidi ja seepärast pean kombineerima kapi sisu kolmeks kihiks ja olen nagu Marju Kuut. Kes tahakski siukse burgaaga välirestoranis olla.

Üks laud võib tähendada muidugi härrasid, kes prassivad tunde ja kellele peab laulma ja tantsima. Ja kui kelner küsib, et mida veel saab pakkuda, siis nõutakse, et toogu see Miss Estonia tagasi. Lubasin vanameestega suusatama ja ooperisse minna, kui esimene lumi maas on ja teisel juhul Kristjan Järvi siia dirigeerima tuleb.

Eestlasena hispaania restoranis töötades oled austraallase jaoks poolhispaanlane, sest Eesti on Hispaaniale ju nii lähedal. Vähemalt võrreldes Austraaliaga, millest on kõik maailma asjad kaugel. Ja eurooplaste jaoks oled oma inimene.

Klientide vähesus tähendab muidugi ka seda, et sain sama vähe tippi, kui eelmisel nädalal poolteise päeva eest. Tipi pakend oli hea – kellegi David Fraseri CV.

Eile manager Miguel ehmatas mind 5 korda. Tuletan meelde, et ma kiljun ka siis, kui puuleht ootamatult mu kõrvale langeb. Täna hakkasin õppima, kuidas kohvi teha ja piima vahustada. See baari- ja joogivärk huvitab mind väga. Hämmastav, et ma olen viimastel aastatel käinud kahel kursusel – baarman-ettekandja ja hispaania keel – ja nüüd on need kaks äkki kokku saanud. Guapa ja señorita.

Mu lemmikkokk tuli tööle täna ja mul oli nii hea meel teda näha ja seletasin seda ja ta hõikab vastu: „Eh, gimme a kiiiiss!“
Tuli välja, et ta käis vahepeal Fidžil. Ilus-valus. Just lugesin Karini tegemisi seal. Hing on väga haige, kui peab paigal olema.

Vaade tööle ja tööpostilt Woolloomooloo's:

Nüüd ma juba tean, et mõni vanamutt võib heast peast küsida, et kelle jaht see seal on.
Naabrimees Crowe’i pole ikka veel näinud. A esiteks on tal kindlasti oma „Robin Hoodiga“ tegemist; teiseks ma ei tunneks teda ära ka ega kedagi teist.
Kasutan nüüd seda nippi, et kas reseveerinute hulgas kuulsaid nimesid on.

Siin pildi peal on park, kus mul tuli töölt koju minnes nii suur õnnetunne, et see ei tahtnud parki ära mahtuda.

Üks kodupilt ka.

Smoke free health care. Arvatavasti on sel mehel kopsuvähk.
Kui saate, fotošoppige see post oma vaimusilmas ära, sest ma lihtsalt ei tahtnud patsienti otse näkku-kopsu pildistada, kuigi vaevalt oleks ta hakanud mind taga ajama.


* "Love is when you find a pussy that you wanna fuck more than one time."
Küll on hea, et mul nii tarkust täis sõbrad on.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kas õnnetunne tekkis sellepärast, et see pilt meenutab SEBi, Radissoni ja kaksiktorne?

Kristi

Mari-Liis ütles ...

Tiiu, miks teil kodus lilled tsellofaani sees on?

t. ütles ...

Kristi: hm, nüüd vaatan, et äkki jaa. Muidu pidasin põhjuseks täis kõhtu, tühja pead ja kerget jalga.
Mari-Liis: tähelepanelikkuse eripreemia! Need roosid olid emadepäeva ülejäägid ja ootasid parajasti lahtipakkimist ja vaasi.
V6i see oli Sul nüüd retooriline küsimus? :)