9.1.12

Võti tulevikku

Täna oli hea päev - kohalik arsenal täienes tormimantli, joogapüksikute ja koduga. Kohtumise kokkuleppimisest majaomanikuga kuni võtmeteni läks kaks tundi. Tänu muidugi heale soovitajale. Neljapäeval kolime.
Olen ikka veel keskendumisvõimetult elevil, ullallalaaa!
Nüüd saab lohaka elegantsiga öelda, et elan Mount Victorias, sest see on väga hea (st kallis) piirkond. Kesklinnast u 20-minutilise mägimatka kaugusel. Arvatavasti tegin täna ajalugu ja olin esimene, kes läbis selle raja kontsadel. Villid talla all teavad, millest ma räägin.
Elu läheb ülesmäge:
Kuni vastu tuleb 45 Palliser Road:
Õnnelik Miss Zuum poseerib uue kodu verandal:
Tahtsin punase ringi ümber maja vedada, aga olen siiski nats mööda pildistanud:
Vaade linnale ja lahele on selline, et ma tahan KOHE juba verandale hommikukohvi jooma:
Kohe otse mäest alla asub Oriental Bay ja vasakult alt nurgast paistab ka liivaribaga rand:Ilusat võsa tee pealt:
Küll on hea meel! Perenaine valib inimesi nii, et kõik elanikud omavahel kokku klapiks. Ta lubas tegelikult juba ühele poisile ära, a meie energia oli parem.
Perenaine: "Kutsuge siis ikka sõpru ka külla."
Me: "Ei ole muret, meil pole veel ühtegi."

3 kommentaari:

Rosin ütles ...

väga -väga tore! Maja tundub aus olema! Verandast ja vaatest rääkimata! Hästi tehtud! Nagu näha valmistusite ikka ette- kontsad ja kleidid. Ja tasus ära! :)
Mulle meeldib, kuidas asju aetakse- hea energia paneb asjad paika! Lahe!

tiu ütles ...

Outfit oli juhuslik, sest me olime juba linna peal kooserdamas, kui vestlusvoor kokku sai lepitud. Ma oleks peaks soe olema, kui teist korda selle kontsamatka ette võtaks:)
Aga Uus-Meremaa ongi täiesti teistmoodi maa ja väga-väga-väga tore maa.

Anonüümne ütles ...

Flora on võimas! Jube meeldiv oleks elada, kui maja ümbruses peale murunurmika ja tormiräsitud kase oleks muidki taimi. Sul seal näib neid jaguvat. Mõnus, mõnus, rääkimata siis vaatest ja kõigest muust. NZ on äge tõesti, kuigi olen seal vaid primitiivse turistina viibinud.