20.12.10

Flinders

Meelest läks ära, et vahepeal sai valmis Art vs Science'i uus video, kus on peaosas Katsi endine majakaaslane Mathieu.

Siin pildi peal on meelde tuletamise huvides vasemalt paremale laulumees Dan, videomees Alex ja tundmatu gruupi:


* * *

Mathieuga on seotud üks lahedamaid öid, mida saatus mu elupõlle taskusse on poetanud.

Ükskord läksin ma pärast tööd Katsi juurde klaasile veinile.

Mathieu on väga pikka kasvu. Tema sisse mahtus veini palju rohkem, kui seda kodus oli. Nii et läksin üle tee pubisse koos tema ja ta sakslasest sõbraga, kelle nime ma ei mäleta.
Flinders oli/on muide mu lemmikkõrts siin.

Mathieu huumorimeel oli tõusnud juba kõrgematele tasanditele ja ta jõi nalja pärast leti pealt ära joogi, mida baarman parajasti kellelegi kokku segas.

Turvamees seda nalja ei mõistnud ja Mathieu visati välja. Saksa sõber läks solidaarsusest kaasa.
Olukorra pöörded olid nii ootamatud, et otsustasin üldse mitte midagi ette võtta. Kui mingi mees tuli küsima, kas mul on okei, siis ma ütlesin, et muidugi ei ole: ma ei käi kunagi kuskil üksi ja mida ma nüüd teen – passin siin omaette oma kokteiliga.
„Ära muretse, sa oled nüüd perekonnaliige ja ma hoolitsen su eest. Tahad uut jooki?“
„Jah. Siin on raha.“
„Ei ole vaja, see on minu baar.“

Nii ma jõlkusingi Andyga mööda maja ringi, kui tal oli vaja asju ajada. Teisel korrusel oli mingit pidi Tetsuyaga seotud restoraniosa ja kolmandal kontori- ja töötajate ruumid.

Kuni ühel hetkel olid kõik ära läinud, teisipäeva öhtu ju pole eriti pikk.

Mis siis ikka – tuled, muusika ja privaatpidu hommikuni välja.

PS. Kui tunnete õhus sooja alkoauru, on tuul Austraalia poolt.

Tiuks

Kommentaare ei ole: