26.12.10

Mida varem ärkad, seda kauem saad laiselda

Esimene jõulupüha oli väga tähtis päev, sest esimest korda jõudsin ma linnast välja. Üle üheksa kuu. Ärge öelge parem midagi. Igatahes on mul hea meel, et sellise linnadoosi peale tundun ma endale veel täitsa normaalne.
Vaja oli tervet rida kokkulangevusi: mul oli vaba päev, sest Christmas Day on nii suur püha, et isegi – ülla-ülla – isegi meie resturaan oli suletud; Jaanusel on puhkus ja ühtlasi vaba voli kasutada korterikaaslase Briani autot.

Selleks, et jõuda 150 kilomeetri kaugusele Kangaroo Valleysse, kulus kuus tundi. Arvutage siis ise välja, kui kaua läheks aega, et Austraaliale ring peale teha. Igatahes tundus, et pikkusühikuks on siin ebamäärane austraalia kilomeeter, mis on paaaaalju pikem kui harilik kilomeeter. Vasakule-paremale künkad-mättad tahtsid südame ka pahaks ajada.
Et ma ei taha olla esimene turist, kes lahkub siit känguru nägemata, olid ootused väga kõrged. No ja ikka looduses, loomaaiaga ma ei lepi. Õhtu lõpuks tahtsin ma juba, et iga ringtee keskel oleks suur kängurupuur (kas või surnud känguruga).

Loodus oli siiski vägagi ilus ja rahustav. Nähtu meenutas tervet rida tuttavaid kohti Lombokist Emmasteni välja. Ohakas õiteses ja ristik kasvas.
Inimfaktori koha pealt ei tahaks mitte sõna võttagi... Näiteks Wollongongis tundus, et kõikidel tšurkadel läks seal auto katki ja raha sai otsa ja siis nad pidid sinna pidama jääma.

Galerii

Ilus turist ilusas kohas Grand Pacific Drive'il (Maret: "Issand, kas sul oli nokats peas?!")
Mu viimase aja lemmiknilbus - põderautod.
Wollongong.
Rivistus Gerroas.
Nagu langeks paar piiska kaela, tegelt pidin end pärast välja väänama.
Trussikutes ja õllevines liibanonlased lustimas (Kangaroo Valley).
Hambaid on vähem kui inimesi.

BEWARE OF OBJECTS FALLING FROM BRIDGE. Enesetapjad?!
Vaated olid rahustavad (v.a CLOSED sildid kõikide kohvikute ustel).
Flinders Falls/Yarrunga Valley. Kolm pilti pidin tegema, et see kosk täispikkuses jäädvustada.

Yarrunga Valley.

* * *
Väsinud keha kosutasid õhtul bassein, saun, kartulisalat ja täidetud munad. Au Heitile, kes meisterdas valmis salati päeval, mis kõik poed olid kinni.
Mõmmmmmm!


Tiuks

Kommentaare ei ole: