6.2.11

+41

Tegin endale Exceli tabeli nende lendudega, mis lähiajal ees ootavad. Neid on esialgu seitse tükki ja ikka ei jõua kaugemale/lähemale kui Bangkokki.

Viimased nädalad on olnud sisuliselt aasia treeninglaager. Selle mööndusega, et oma 25-kilost varanatukest ei ole kaasas kandnud (a pea on reisiplaneerimisest piisavalt raske olnud ja tööd pole eriti teinud).

Kui eesti firmad suudavad oma pressiteatesse alati leida midagi, milles nad on oma tänava, Tallinna, Liivimaa, Baltikumi või Ida-Euroopa mastaabis esirinnas, siis austraalia ilmauudises on kindlasti fakt, et tegu viimase aasta või kolmekümne või sajandi või ajaloo rekordiga (nagu see koletu torm Yasi).

Siin Sydney kandis oli nüüd viimase 150 aasta pikim kuumalaine.
Öine miinimumtemeperatuur jäi ka mitu head pügalat kõrgemaks, kui tavaline päeva keskmine.

Eile oli grande finale - kesklinnas mõõdeti 41,5 kraadi. Muidu on nii palav olnud läänepoolsemates suburbides. Arvestage, et õhuniiskus oli umbes 30 protsenti. Ühesönaga – olematu.

Maanteede tabloodel teavitati, et kehtib total fire ban – tuletegemine rangelt keelatud. Kui et taha just veel 14 aastat Austraalias olla (kinnimajas). Teeäärsed pruunikskärsatunud murulapid lausa karjusid tiku järele.

Öösel langes temperatuur 35 kraadini ja õllekad olid täis inimesi, kes magada ei saanud. Õnneks oli laupäev.

Meie koobaskorteris pole konditsioneeri. Pole üldse ühtegi asja, mis seda sooja öhku oleks ringi keerutanud. Peale sääskede muidugi, aga need magamist teatavasti eriti ei soodusta. Siinsed sääsed on vaiksed, väiksed ja väledad. Mässiv sitapead. Tööl oli umbes sama seis, aga veel palavam ja sääskedeta.

Täna öösel on 15 kraadi jahedam. Cool!

* * *
Panen siia teadetetahvlile lähiaja (kiir)visiidid:
Brisbane: 10.-13. veebrur
Uus-Meremaa: 24. veebruar - 2. märts
Melbs: 2.-3 märts
Malaisia: 3.-10. märts
Tai: 10. märts - ...

Nagu mitmed teist on omal nahal tundnud, siis poolteist aastat tagasi ei saanud ma iseseisvalt isegi mitte üle tee mindud. Sellest skeemist on üks Uus-Meremaa ots Mareti, Delmari ja Soolepaga, aga ülejäänu pean läbima oma tarkusega.

Ega ei pea mainima, et esialgsed plaanid on umbes 17 korda muutunud.
Ja et mul läheb ikka vahel meelest ära, et võta otsus enda sees vastu, hakka juba otsapidi juba kahetsema ja asjad loksuvad ise paika (või siis lihtsalt jõuavad kätte...).
Sellised eriti mönusad äratundmishetked oli mul näiteks siis, kui tutvusin Katiga, ja sain Kadrilt kirja, et ta on endiselt Malaisias.

* * *
Pearl Beach +41,5-kraadisel päeval

Ikka veel imestan, et miks ma olen köige valgem inimene. Kuhu on kadunud minus ehtne eestlane, nonstop-päevitaja?
Mu lemmikpilt nüüd tükk aega.
Tegelt on meil kehad ka.
Teine jahutusmeetod: roni auku. Tais kaevasid koerad, siin usinad austraalia lapsevanemad.
Mul oli kaevetöödeks Heiti. Järjekindlat vormis ta mu pragunevaid rindu.
Selline toode valmis kohalike jömpsikate ja pereisade röömuks. Oma röömuks sain kogu loomeprotsessi vältel ölist tilkuvat wrappi süüa.
Ilus päev!
Ma ei tea veel, et juba 1,5 tunni pärast söön koduaias Heiti tehtud kanamaksapasteeti.
Ilus päev!

Pildid Heiti fotokast.

7 kommentaari:

Viktoria ütles ...

Kaunis merineitsi :))

Anonüümne ütles ...

Väga norm. Ma ei ole kindel, mis on parem - kas tingimused (nagu hetkel Eestis), et murrad luud või selline palavus? Kliimata on muidugi jama...:D

Anonüümne ütles ...

Millal Sa Bangkokki jõuad? 11 hommik? aga Maret? me võibolla lükkame oma Kathmandu lennu siis 13. peale.

MK

t. ütles ...

Nii, ostsin nüüd pileti ära. Jõuan 10. märtsi pärastlõunal.
Maret maandub juba 8. märtsi hommikul.
Kuskandis te seal elate? Me pole veel mingi urka
otsimisega alustanud.

happytappy ütles ...

Kui juba pakkimiseks läheb ning sul on vara lausa 25 kg kogunenud, siis siin väike õpetus:
http://www.youtube.com/watch?v=rY_H_B73jHQ&feature=related

Sokke ja T-särke paki vähem, eks.
Head pakkimist Tiiuke!

pakkimisäss nr 1

tiu ütles ...

aitäh! mu piirang on 20 kilo + 7 käsipagasit.
pakkimine on rahustav tegevus - valida välja v6imalikult vähene kogus asju, millest s6ltuda. mulle meeldib see asja-s6ltumatu tunne.
mu pagasi profiil on muidugi hoopis teistsugune kui selles 6ppevideos. peaasjalikult juhtmed ja arstimid. seekord enam ei plaani 6 paari jalan6usid v6tta:)
olen niii-niii elevil juba!

happytappy ütles ...

Juhtmed ja arstimid? Kõlab nagu oleksid 50 a IT-mees :-)

Omal moel on see armas, et kingad on ravimite vastu vahetatud- see su kommentaar pälvib ilmselt meievanuste rahuloleva mõmina :-)

tervisisi hüpohondrikult (allilmas tuntud ka pakkimisäss nr 1 nime all)