30.12.11

Eile olin ma õnnelik

„Lähme üle tee.“
„Ma ei käi valest kohast üle tee.“
„Kuule, sa oled Sydneys. Siin käivad politseinikud ka valest kohast üle tee.“
„Mis sa ajad, ei käi!“
Just sel hetkel tuleb politsenik üle tee.
Kohtume keset teed ja läheme oma teed.
* * *
„Mulle meeldivad su tissid. Kust sa pärit oled?“
„Hah! Eestist.“
„Oo, mulle nii meeldib Tallinn, Lounge Kaheksa on nii äge.“
„Seda pole enam ammu.“
„Aga kuhu su abikaasa läks?“
„Ta pole mu abikaasa.“
* * *
„Mis sa homme õhtul teed?“
„Olen tööl Darling Harbouris.“
„Kes plaate mängib?“
„Ei tea, aga nelja taldrikut peab kandma.“
* * *
Bussi ei tule.
Lõpuks tuleb. Buss on täis.
Kaks noort rootsi tüdrukut võtavad end kokku ja pakuvad mulle istet.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tiu, aitäh kaardi eest! see oli nii armas üllatus!!!

tiu ütles ...

palun-palun! muide, üllatusmomendi tekitamine oli taotluslik;)