29.11.11

Adapterinipp

Kui Malaisias proovida euroopa otsa seina toppida, siis see hästi ei õnnestu. Vaja on adapterit?
Ei, saab ka ilma. Trikk seisneb selles, et ülemisse auku tuleb lükata mingi pulk (kui mu tajupojamõistus õigesti aru sai, siis surub see maanduse alla) ja siis hopsti! ots seina. Kohalikud õpetasid.
Ma kasutan selleks grillitikku, aga sobib ka näiteks pastakasüdamik või mõni muu elektrit mitte juhtiv asi, mis auku mahub.
Igaks juhuks ei hakka ütlema, millega ma seda nippi esimest korda proovisin. Igatahes tõestas eluskatse, et ka metalli auku toppides midagi ei juhtu, elektrikud seda aga siiski heaks ei kiida.

4 kommentaari:

Sten Hankewitz ütles ...

Mina lasin korra autovõtmega pistikukaitsme läbi igatahes. Metallesemega tuleb seega ettevaatlik olla, et liiga sügavale ei pista seda - ta ei tohi kontakti puutuda.

Nimelt ei suru see ora, mis sinna üles pistetakse, mitte "maandust alla", vaid pistikuaugu taga oleva plastmassist katte. Kui see kate maha suruda, lähevad katted alla ka alumistel aukudel.

t. ütles ...

Huh, lollidel on elu ikka palju lihtsam.
Aga jah, siuke protsess toimubki, et need augukatted lähevad eest ära alt. Üks elektrik seletas mulle nats pikemalt seda, a ma täpselt ei saanud aru muidugi.

Anonüümne ütles ...

Tiiu, ma olen sinu üle väga uhke! Ma ise oleks istunud pimedas või nutnud niikaua kui keegi oleks aidanud. Katsun sinu kui mu ainsa elektrikust tuttava vajaliku info memoraisida :-) - tuleviku tarbeks.
Sinu isiklik Tyra Banks"

Anonüümne ütles ...

Minule õpetati see trikk ära Inglismaal Glastonbury festivalil. Laadisin pooledukalt telefoni. Aga kui Tallinna lennujaamas maandusin, siis telefon enam pilti ette ei võtnud.
Teine Tiu